Monday, May 7, 2007

Litt godt, men mest trist....

Da var heltene hjemme i Norge igjen, etter 4 måneder i det store utland. Det var med blandede følelser vi satte beine på norsk jord, lørdag morgen klokken 10.00. Vi gledet oss begge til å se familie og venner igjen, men samtidig var det leit at dette store eventyret nå var over, selv om det endte som alle andre eventyr - godt!
Vi vil takke alle som har fulgt oss på bloggen. Uten dere hadde det ikke vært noe moro med blogg! Vi håper og at kortet til bankdama snart kommer frem! Det ble sendt for over en mnd siden sammen med en rekke andre kort, men ingen av disse har kommet frem....enda!
Følg med på min neste blogg - "Kristian reiser igjen" om ikke lenge!

3 comments:

Anonymous said...

Kjære helter...
I min omgangskrets i Danmark, heter det seg at å kommentere en blogg du har lest, er på lik linje som å takke for maten.
På siste blogg, skulle vel det bety en takk for maten tale:)
Ihvertfall har deres blogg vært en blogg jeg stadig har vendt tilbake til, og det tyder på god mat og flotte kokker.
Takk for delte opplevelser og morsomme formuleringer.

Artig kommentar gjeng har dere også hatt, og jeg må si jeg liker bagatell kommentarene også. Ei klok pie sa " på dimensjonene av ens problem, kan man si noe om livskvaliteten", og det gjør at jeg digger de stunder hvor jeg faktisk kan sitte å irritere meg over at jeg ikke vet om tunfisk er pattedyr eller ei. Kristine, vær glad så lenge du ikke slår deg til ro med den uvissheten der, for da har du det igrunn godt.

Kristian: Du er kar for din kilt;)

Eskil

Anonymous said...

Hei! Takk for at dere delte noen av ferieopplevelsene deres med oss her på "berget".

Bankdama

Anonymous said...

Flott å ha fått fulgt dere.
Hell og lykke med neste eventyr!
Svein